همه حرف من اين است
دخمل نازنازی
نگارش در تاريخ سه شنبه 16 اسفند 1390برچسب:, توسط ویدا
 همه حرف من اين است: تو را مي خواهم

 با گل ياد تو عمري ست كه من همراهم

 

بي سبب نيست كه هر لحظه دلم مي گيرد

 

 غم عشق است واز اين مساله خود آگاهم

 

روزهايم همه با ناله واندوه گذشت

 

همه شب ماه بود شاهد اشك وآهم

 

سرنوشتم همه اين بود كه عاشق باشم

 

دست تقدير كشانده ست چو بر اين راهم

 

چاره اي نيست به جز سوختن و ساختنم

 

عشق تو افتاد چون بر اين كاهم

 

اگر از عاشق دلخسته نگيري خبري

 

به يقين مي كشدم اين غم بس جانكاهم

خون دل خوردن وهم كندن جان بود عزيز

 

قسمت و سهم من از زندگي كوتاهم



نظرات شما عزیزان:

هستی
ساعت15:46---21 اسفند 1390
سلام عزیزم به منم سر بزن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: